Quest 

Varlık Yönetimi Sistemi çözümü için tıklayın.

Sahadan bilgi toplamak amacı ile geliştirilen Quest ile çeşitli formlar oluşturarak, istediğiniz bilgileri mobil cihazlar aracılığı ile toplayıp, merkeze gönderebilirsiniz. Aynı zamanda sahadaki ekibiniz ile sürekli iletişim kurabilir, sahadan anlık bilgiler alabilirsiniz.

Kullanımı kolay, uyarlanabilir yapısı ve web tabanlı yapısı ile istediğiniz formatta formlar oluşturarak bilgiye en kısa yoldan ulaşabilirsiniz.

 

Faydaları Nelerdir?

Sahadan her türlü bilgiyi kolayca toplamanızı ve raporlayabilmenizi sağlayan Quest, uzak ekiplerinizi ve bilgiyi size getiriyor.

  • Saha hakimiyeti
  • Durum analizi yapabilme
  • Anlık veri akışı ile hızlı karar alabilme
  • Doğru bilgilerle doğru ilerleyen süreç
  • Operasyon maliyetlerinde tasarruf
  • Mobil ekip verimliliğinde artış

 

Fonksiyonları Nelerdir?

Sahadan veri toplama ve mobil ekip yönetimi süreçlerinizi mükemmelleştirmek için en etkili çözüm olan Quest birçok fonksiyonu ile operasyonlarınızı kolaylaştırıyor.

  • Harita izleme
  • Fotoğraf ve planogram izleme
  • Bilgilendirme servisi
  • İş akışı
  • Web veri girişi
  • Online-offline çalışma imkanı
  • GPS/Navigasyon desteği
  • Anlık mesajlaşma
  • Ziyaret planlama
  • Görev/iş emri atama

 

Detay Özellikler

Uygulama, başlıca özelliklerinin yanında birçok detay özellikle de süreçlerinizi kolaylaştırıyor.

  • Modüler yapı
  • Mobil ekibi anlık takip, rota kontrolü
  • Toplanan verilerin kontrolü
  • Müşteri özelinde notlar
  • Analitik raporlama
  • Fotoğraf yakalama
  • Mağaza içi aktivite yönetimi

 

Doküman Merkezi

Quest hakkında daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız.