CallDesk – Satış Sonrası Hizmet Yönetimi

CallDesk, tüketici ürünleri konusunda hizmet veren firmaların servis hizmetleri için ortaklık yaptığı firmaları ve saha servis ekiplerini yönetebilmelerini sağlarken firmalara servis süreçlerinde tam otomasyon sağlıyor.

 

Faydaları Nelerdir?

Satış sonrası servis süreçleri, müşteri memnuniyeti için en kritik konulardan. Servis konusunda ortaklık yaptığınız firmaların yönetimi de bu nedenle firmalar için önemli konulardan. CallDesk bu süreci yönetebilmenizin yanında, size birçok fayda da sağlıyor.

  • Kayıtlı servis süreçleri
  • Tüm servis noktalarının tek sistem ile yönetimi
  • Hızlı ve hatasız işlemler
  • Müşteri memnuniyetinde artış
  • Teknisyen verimliliğinde artış
  • Servis ve mesai giderlerinde azalma
  • İş ortağı yönetimi
  • Sürekli iş ortağı iletişimi
  • Düzenli veri akışı

 

Fonksiyonları Nelerdir?

Hem servis noktalarında hem de mobil servis ekipleri tarafından kullanılabilen CallDesk, farklı kullanımlarda çeşitli fonksiyonları sayesinde satış sonrası servis süreçlerinin yönetimini kolaylaştırıyor.

  • Garanti süreci yönetimi
  • Sahadan online bilgi toplama
  • Pazarı izleme
  • Tedarik zinciri optimizasyonu
  • Sadakat yönetimi
  • Online iş emri yönetimi
  • Harita ile saha izleme
  • Yedek parça depo yönetimi
  • Yedek parça talep süreci
  • Yedek parça siparişi
  • Süpervizör hizmetleri
  • Servis faturalama işlemi
  • İş emri
  • Günlük rota planlama
  • Hizmet formu doldurma
  • Tahsilat
  • Online yedek parça ve ürün görebilme
  • Teknik servis takibi

 

Detay Özellikler

Temel özelliklerinin yanında, ek özellikleri ile de servis iş ortaklarınızı ve saha servis ekiplerinizi yönetmeniz için ideal çözüm CallDesk...

  • Master data yönetimi
  • Garanti kapsamında işlemler
  • Servis formlarının yönetimi
  • Yedek Parça Stok Seviye Kontrolü
  • Garanti İçi Hizmet Takibi
  • Araç stok işlemleri
  • Mesajlaşma
  • İş listesi
  • Raporlama

 

Doküman Merkezi

CallDesk hakkında daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız.