Univera Logo


Mutlu Anlar’ın Mimarı Ülker Sahada Quest ile Mutlu

Türkiye’nin güçlü markalarından olan Ülker, kuruluşu 1944 yılına uzanan köklü markaların da arasında yer alıyor. Birden fazla neslin bildiği Ülker Markaları, Türkiye ve dünyanın birçok ülkesinde tüketici ile buluşuyor.

Yıllar içinde genişleyen ürün gamı ve dağıtım ağı ile Ülker bugün Türkiye’nin her köşesinde ürünlerini sunuyor. Ülker, ürünlerine yaptığı yatırım kadar teknolojiye de önem veriyor. İlişkileri uzun yıllara dayanan Ülker ve Univera’nın yolları, 2018 yılında Quest Projesi ile yeniden kesişiyor. 

Yıldız Holding bünyesinde, Ülker ürünlerinin satış ve dağıtımı konusunda hizmet veren Horizon Gıda ve Pasifik Gıda şirketleri ile yürütülen proje kapsamında, ortalama 1700 saha personeli Univera’nın Sahadan Bilgi Toplama Çözümü olan Quest ile yönetiliyor.

Horizon ve Pasifik Gıda şirketlerinin hizmet vermiş olduğu kanal noktalarına ziyaret gerçekleştiren  1200 kişilik merch ekibi, Quest ile mobil olarak ziyaret noktasıyla ilgili tespit ve talep verileri, teşhir, bulunurluk, raf payı, kasa önü gibi tüm bilgileri cihazları ile topluyor ve raporlayabiliyorlar.

Bununla birlikte yaklaşık 500 kişilik orta ve üst düzey saha personeli de (Satış Yöneticisi, Bölge Sorumlusu, Bölge Müdürü vb.) Quest ile saha verilerini topluyorlar. Saha Yönetici Grubu da kanal (müşteri grubu) bazında satış ve teşhir öncelik verileri, sergileme öncelikleri ve şartlarına uygunluk, teşhir yarışma fotoğrafları, kasa önü bulunurluk, mağaza CRM bilgileri (metrekare, mağaza yetkili kişi, kasa sayısı vb.) gibi denetimsel verileri toplayıp, karar alma sürecinde bu verileri kullanıyorlar.

Günün sonunda, geniş bir saha operasyonuna sahip olan Ülker, bu yapıyı Quest ile hızlı ve sorunsuz yönetiyor. Veri girişlerinin mobil uygulama üzerinde belirlenen formlar ile yapılması, insana dayalı hata oranlarının azalması, raporlamaların standarlaşması konularında faydalar sağlıyor.

Sahadan Veri Toplama ve Mobil Ekip Yönetimi çözümü Quest hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

 

Hızlı İletişim