Univera Logo





Lila Kağıt Saha Satış Sistemlerinde Univeraya Güveniyor…

Marmara Grubu, dünya standartlarında temizlik kağıtları üretmek, ülkemizdeki hijyenik ve sağlıklı kağıt malzemesinin kullanımını artırmak amacıyla 2004 yılında temizlik kağıtları sektörüne yatırım yapmaya karar vermiş ve bu amaçla Lila Kağıt adı altında 2005 yılında Çorlu’da kurulan fabrikada, 2007 yılı Kasım ayında üretime başlamış...

Toplamda 100.000m²’lik bir alanda kurulmuş olan Lila Kağıt, yıllık 70.000 ton kağıt üretimi kapasitesi ile Türkiye’nin ikinci en büyük kağıt tesisi olarak teknolojiye yaptığı çalışmalarına hız ve verimlilik kazandırıyor. Bu bağlamda;  uzman, güçlü ve dinamik satış ekibi ile temizlik kâğıtlarını pazarının önemli oyuncularından biri olmayı hedefleyerek Mobil satış dağıtım sistemlerinde lider olan Univera’nın Enroute Panorama ürünü ile ilerliyor.

 Lila Kağıt en son teknolojilerle ürettiği yenilikçi, kaliteli ve iddialı ürünleriyle, Türkiye temizlik kağıtları pazarında lider olmayı hedeflerken saha satış ve dağıtım faaliyetlerinde Univera ile yola çıkarak Türkiye geneline yayılmış dağıtım ağı ile tüketicinin olduğu her yere ulaşmayı kendine amaç ediniyor.  Univera’nın uzun yıllara dayanan bilgi birikimi, tecrübesinin, FMCG sektöründeki referanslarının ve deneyimli kadrosunun kendilerine proje ortağı olarak Univera’yı seçmelerindeki sebepler olduğunu belirten Lila Kağıt yöneticileri başlatılan proje ile data kaybının önlenmesinin, doğru sevkiyatın ve hızın amaçlandığını sözlerine ekliyorlar.

Proje başlanmadan önce sahadan satış bilgilerinin manuel olarak gelmesi ve bilgi kaybı oluşunun zaman kaybı olarak yansıdığını belirten yetkililer web tabanlı Enroute Panorama ile daha önce yaşadıkları stok bilgilerinin güncel olmaması ve sahadan anlık kontrolün olmaması gibi durumların sistemle aşıldığını sözlerine ekliyorlar. Ayrıca daha önce yaşanan Sipariş toplama sırasında müşteri kredi ve risk limitlerinin anlık kontrol edilemiyor olması sorununun da en büyük sıkıntılarından biri olduğunu dile getirirken teknolojik alt yapının kendilerine verimlilik adına çok şey kazandırdığını belirtiyorlar. Aralık 2010 tarihinde projeye verilen start ile sahadan gelen satış bilgilerinin anlık ve güncel olmasını, tamamen parametrik iskonto/ promosyon modülü ile sahada uygulanan iskonto ve kampanyaların anlık takip edilebilmesini, SAP’ye anlık bilgi akışını ve güncel stok bilgilerinin sahadan anlık kontrol edilebilmesini hedeflediklerini yapılacak çalışmalar arasında sayıyorlar.

Univera’nın proje ile ilgili görüş ve fikirlerini aldığı ve bugün projenin Lila Kağıt’ta başlamasında en büyük sorumluluklardan birini alan Lila Kağıt Ticari Pazarlama Grup Müdürü Devrim Aldemir proses ve uygulanacak projeyle ilgili paylaşımlarını aktarırken şu noktalara dikkat çekiyor;

“Her türlü satış verisine zamanında ve doğru şekilde sahip olmak, bu veriye bağlı,  matematiğe dayalı konuşmak ve planlar yapabilmek satış ekibi yönetiminin yanında müşteriyi de daha verimli ve etkili yönetebilmek için otomasyon sistemine geçiyoruz. Amacımız; İnsan hatasından kaynaklı riskleri minimize edebilmek. Düzenli, kolay, ulaşılabilir ve her talebi karşılayabilecek formata uygun raporlama sistemine sahip olabilmek.

Biz çok yakın bir gelecekte; Satış noktalarımıza ne sattığımızı tüm detayları ile görebiliyor, rakip aksiyonları takip edebiliyor olacağız; ayrıca TP Bütçe verimliliğini ölçebiliyor ve bir çok konuda kişisel inisiyatiflerden arınmış , sisteme bağlı bir yapıyla çalışıyor olacağız. Bu noktada sektörde çalışmaları ve referansları ile kendini kanıtlamış olan Univera ile yola çıkmaktan dolayı mutluyuz.”

Merhaba
İlginiz için teşekkür ederiz.
Yardımcı olmak için talebiniz hakkında bilgi alabilir miyim?